Subject: RHR pakkumuse esitamise ajal esineb maksuvõlg
From: "Siiri Kohver" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Wed, 19 Mar 2025 10:31:13 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Sooviksime täpsustada, kas RHR pakkumuse esitajal võib pakkumuse esitamise
ajal esineda maksuvõlg?

Hankija on hankepassis kajastanud punkti:

B: Kõrvalejätmise alused seoses maksude või sotsiaalkindlustusmaksete
tasumisega

MAKSUDE TASUMINE

Kas ettevõtja on rikkunud oma maksude tasumise kohustusi nii asukohariigis
kui ka avaliku

sektori hankija või võrgustiku sektori hankija liikmesriigis, kui see
erineb asukohariigist?

Viide seadusele:

RHS § 95 lg 1 p 4 „kellel on riikliku maksu, makse või keskkonnatasu
maksuvõlg maksukorralduse seaduse tähenduses või maksuvõlg /…/ tema
asukohariigi õigusaktide kohaselt“

10. Kas ettevõtja on täitnud oma kohustused tasumisele kuuluvate maksude
või sotsiaalkindlustusmaksete tasumisega või siduva kokkuleppe sõlmimisega
tasumisele kuuluvate maksude või sotsiaalkindlustusmaksete, sealhulgas
vajaduse korral kogunenud intresside ja viiviste

tasumise kohta? (Raadionupp valikutega "Jah/Ei")

Pakkumuse esitaja on pakkumuse esitamise ajahetkel vastanud JAH.

Või maksuvõlga loetakse puuduseks ning antakse selle likvideerimiseks
ajapikendust?

Ette tänades,

Siiri Kohver
Abivallavanem
Rakvere Vallavalitsus

 <tel:+37253019590> +372 5301 9590
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://goo.gl/maps/wR7NNe5vfPy1Ljdm9> Kooli 2, Sõmeru alevik
 <https://goo.gl/maps/wR7NNe5vfPy1Ljdm9> 44305, Lääne-Virumaa

 <http://www.rakverevald.ee/> www.rakverevald.ee